1. Powierzając sprzęt do naprawy, Zgłaszający oświadcza:
    • iż jest właścicielem pozostawianego sprzętu lub działa w jego imieniu.
    • że pozostawiony sprzęt jest wolny od wad prawnych.
  2. Na wszystkie wykonane naprawy udzielana jest gwarancja według poniższej specyfikacji, chyba że ustalono inaczej z klientem:
    • wymiana układów BGA na nowe – 6 mc-y gwarancji
    • reballing BGA, naprawa układu zasilania etc – 3 mc-e gwarancji
      – sprzęt po zalaniu cieczą oraz uszkodzony mechanicznie – gwarancja rozruchowa 7dni.
  3. Minimalny czas naprawy wynosi od 3 dni roboczychod daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W zależności od stopnia skomplikowania może się wydłużyć do 12 tygodni. W wyjątkowych sytuacjach (np. konieczność sprowadzenia podzespołów) po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem termin naprawy może zostać wydłużony.
  4. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu posiada hasła, które uniemożliwią jego naprawę, a Zgłaszający nie poinformuje o tym fakcie w momencie oddania sprzętu, dniem rozpoczęcia naprawy będzie dzień dostarczenia niezbędnych haseł.
  5. Serwis nie odpowiada za dane na dyskach twardych oraz innych nośnikach danych będących własnością klienta. W związku z tym prosimy o sporządzenie kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku HDD
  6. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za płyty CD/DVD/Blu-Ray pozostawione w sprzęcie na czas naprawy.
  7. W przypadku napraw elektroniki bezpośrednio ingerujących w ich architekturę, serwis nie bierze odpowiedzialności za ich ewentualne nieodwracalne uszkodzenie.
  8. Uszkodzone podzespoły/komponenty które zostały wymienione w procesie naprawy, przechodzą na własność firmy i zostaną poddane utylizacji zgodnie z normami i wymogami ochrony środowiska i recyclingu dot. podzespołów elektronicznych.
  9. Przedmiot naprawy powinien zostać odebrany maksymalnie w ciągu 30 dni od poinformowania że sprzęt został naprawiony i jest do odbioru.Po tym czasie przechodzi na własność serwisu i zostanie poddany utylizacji (zgodnie z art. 180 oraz 181 KC).
  10. Rezygnacja z odpłatnej naprawy po wycenie, jak i niesłuszne zgłoszenie płatne/gwarancyjne oznacza koszt diagnozy sprzętu zgodnie z aktualnym cennikiem firmy.
  11. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą podczas wysyłki – (do firmy / do klienta). 
  12. Zawsze sprawdzaj zawartość paczki w obecności kuriera / pracownika Poczty Polskiej celem wykluczenia uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli do takowego dojdzie, prosze spisać protokół szkody.
  13. Naprawy do 300 zł netto wykonywane są bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty, jak również zmiany kwalifikacji naprawy (np. z gwarancyjnej na naprawę pogwarancyjną odpłatną).