- Powierzając sprzęt do naprawy, Zgłaszający oświadcza:
- iż jest właścicielem pozostawianego sprzętu lub działa w jego imieniu.
- że pozostawiony sprzęt jest wolny od wad prawnych.
- Na wszystkie wykonane naprawy udzielana jest gwarancja według poniższej specyfikacji, chyba że ustalono inaczej z klientem:
- wymiana układów BGA na nowe – 6 mc-y gwarancji
- reballing BGA, naprawa układu zasilania etc – 3 mc-e gwarancji
– sprzęt po zalaniu cieczą oraz uszkodzony mechanicznie – gwarancja rozruchowa 7dni.
- Minimalny czas naprawy wynosi od 3 dni roboczychod daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W zależności od stopnia skomplikowania może się wydłużyć do 12 tygodni. W wyjątkowych sytuacjach (np. konieczność sprowadzenia podzespołów) po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem termin naprawy może zostać wydłużony.
- Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu posiada hasła, które uniemożliwią jego naprawę, a Zgłaszający nie poinformuje o tym fakcie w momencie oddania sprzętu, dniem rozpoczęcia naprawy będzie dzień dostarczenia niezbędnych haseł.
- Serwis nie odpowiada za dane na dyskach twardych oraz innych nośnikach danych będących własnością klienta. W związku z tym prosimy o sporządzenie kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku HDD
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za płyty CD/DVD/Blu-Ray pozostawione w sprzęcie na czas naprawy.
- W przypadku napraw elektroniki bezpośrednio ingerujących w ich architekturę, serwis nie bierze odpowiedzialności za ich ewentualne nieodwracalne uszkodzenie.
- Uszkodzone podzespoły/komponenty które zostały wymienione w procesie naprawy, przechodzą na własność firmy i zostaną poddane utylizacji zgodnie z normami i wymogami ochrony środowiska i recyclingu dot. podzespołów elektronicznych.
- Przedmiot naprawy powinien zostać odebrany maksymalnie w ciągu 30 dni od poinformowania że sprzęt został naprawiony i jest do odbioru.Po tym czasie przechodzi na własność serwisu i zostanie poddany utylizacji (zgodnie z art. 180 oraz 181 KC).
- Rezygnacja z odpłatnej naprawy po wycenie, jak i niesłuszne zgłoszenie płatne/gwarancyjne oznacza koszt diagnozy sprzętu zgodnie z aktualnym cennikiem firmy.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą podczas wysyłki – (do firmy / do klienta).
- Zawsze sprawdzaj zawartość paczki w obecności kuriera / pracownika Poczty Polskiej celem wykluczenia uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli do takowego dojdzie, prosze spisać protokół szkody.
- Naprawy do 300 zł netto wykonywane są bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty, jak również zmiany kwalifikacji naprawy (np. z gwarancyjnej na naprawę pogwarancyjną odpłatną).
Nie potrafisz sobie poradzić?
Masz kłopot z montażem części?
Masz kłopot z montażem części?